Meliss0619 bizde 32+3 olduk bugün, 2. Sezaryenimi olacağım 17 Ocak gibi düşünüyoruz eşimle ama henüz doktor da kesinleştirmedik 12/17 arası olur demişti , 32+0 da kontrolümüz vardı ve bizde 2 kg 44 cm dik ✨ hayırlısıyla sağlıklı bir şekil de kavuşalım inşallah