Kızlar merhaba Sezeryan oldum. Yaklaşık 5 gün önce. Bebeğim yoğun bakıma alındı.Süt sağıyorum hastane tipi sağma makinesiyle. Ama göğüsümün bazı yerleri sert ne önerirsiniz ? Masaj olarakta bulamadım nasıl yapılacağını. Bu sorunu yaşayıp çözümü olan var mı ?