Kızlar 31+2 yim doktor bebeğin başının baya aşağıda olduğunu söyledi 30 ncu hafta da aralıklı regl sancısı gibi sancılarım oluyordu bugün akşam atttı duş aldım çok gerilemedi şuan vajinada ağrım var bacaklarım da da arttı ağrı gitsem mi bi korku saldı içimi aralıklı artıp azalıyor 🥹😞😞