Sanki gaz sancısı gibi böyle sıkıştırıyor ama
Yok yani
Böyle gidip gelen bişey de değil
Yürüdüm mu rahatlıyorum uzandım mi artıyor
Bacaklarım da bir tuhaf rahmimde sanki kemikleri ağrıyor
Çok değişik bişey ya
Hiç normal sancı çekmedim bilmiyorum ki nasıl bişey ilk doğumum acil sezeryan oldum 37 haftalıkken
Neye uğradım şaşırdım ama bu sancı değişik ya