28.12.2024 tarihinde nişan gelmesiyle hastaneye yatmıştım 3 cm açıklığım vardı bugün açıklığım 4 cm çıkmış 20.30da sezeryan alındım. Doktorum Mete Sucuya haber verildi hemen geldi. Tüm ameliyathane ekibi anestezi doktoru yenidogan yoğun bakım ekibi hepsi çok iyiydi tüm ameliyat boyunca anestezi doktorum sürekli benimle konuştu. Mete hoca moral verdi. Servise alındım personeller hemşireler herkes çok ilgili. Balcalıda doğum yapmaktan korkanlar için paylaşmak istedim. Hijyen konusunda da gayet iyiler 🤗 Bebeklerim şuan küvezdeler erken doğdukları için. Lütfen dualarınız da bize de yer verin bebeklerimi sağ saglim eve götüreyim 🙏🏻