Kızlar İnsülin ve insülin direnci aynı şey mi ya ? Birde kaç saat aç olmamız gerekiyordu bu tahlil için ? doktor bana insülin direncin çok yüksek dedi . İnsülin direnci tahlili homa -ır değil mi
Ben baktığımda yaptığı değer normal görünüyor beni aydınlatır mısınız


