Yeni_hamis Merhaba arkdaşlar bu 3.gebeliğim ama inanın unuttm 35 haftalıgım bu haftada karında sertleşme oluyomuydu bebek toplanıyomuydu normalmiydi bu durum
minikbebegim06 Yeni_hamis hastaneye gidip doktora bir sorun genelde sertleşme ve toplanma durumunda gelin diyorlar
Nazgrr 36+3 haftalığım benimde aynı şekilde doktor kasılmalarını say dedi ama genellikle karnım hep sert ve bebek toplanıyor
fatmakyn Bende de oluyor 6 aylık oldum acaba cinsiyetle alakalı mi kız bebek daha çok sertleşir toplanırmış ne kadar doğru
Yeni_hamis minikbebegim06 bugun muayenem vardı soyledım bişey demedı sadece ebe dınlen bolca evde de 2 cocugun var yoruluyosundur dedı
Cck3846 38+2 yiz bende de var sağ tarafta toplanıyor kasılıyor ve yaklaşık 3 haftadır oluyor bebeğim erkek cinsiyet ile alakalı değil sanırım.