Kızlar 36+4 haftalığım 60 kg hamile kaldım şuan 65 im , ikinci gebeliğim bebek 3 kilo 170 gram. Oğluma hamileliğimde asla böyle ağrılar yaşamıyordum, ama kız bebeğimde yürüyemiyorum bile, hani çok kilo almış olsam belki ondandır derdim ama yok, kemiklerim ağrıyor, hani bikini bölgesi varya o sert kısım kemiklerim ağrıyor , önden arka kalçama, kasıklarıma kadar ağrısı vuruyor. Azcık bir yerde oturuyorum sonra bi daha kalkamıyorum çünkü çok ağrıyor, neden olmuş olabilir 1 haftadır böyle.Bebek ağırlık veriyor olabilir mi? Kilosu nasıl sizce?Kontrolde herşey yolunda bebek baş geliiş, sancı da çıkmadı, o zaman bu ağrı neden oluyor yaşayan var mı acaba? Egzersiz yapmaya çalışıyorum bacağımı açamıyorum çok ağrıyor, ben bu ağrıyla nasıl doğum yapıcam azcık squat yapsam ağrı mahvediyor