Yodik Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var doktor monurol verdi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım kullanan varmı hamileyken
iremmgk555 Yodik evet genelde verilir zaten ki doktorunuz verdiyse kullanın en iyisini o bilir🙄 Enfeksiyon bu ilaçtan daha sıkıntılı bir durum mesela ben şuan mecbur antibiyotik kullanıyorum enfeksiyondan dolayı doğumum da yakın
9903 Yodik gebeyim ve 5 kez kullandım sürekli tekrar ediyor hem bunu hem de antibiyotik kullandım …. kullanın kesinlikle idrar yolu enfeksiyonu gebelikte çok tehlikeli
Guzelanne56 Yodik 4 kere bu ılacı 3 kere ağızdan antıbıyotık 4 kere de ıgne kullandım. Enfeksıyon daha tehlıkelı
Edanursoylu Yodik ben kullandım yanına hatta bir antibiyotik daha vermisti çok yüksek enfeksiyon diye.
Yodik iremmgk555 teşekkürler ediyorum çok geçmiş olsun Rabbim şifanızı versin sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 💓
b-bg iremmgk555 geçmiş olsun bende kanda enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanıyorum. Akıntınızda değişiklik oldu mu acaba
BusraTA Yodik 3.kullanışım sanırım geçti bu sefer. Ayrıca doktor verince içinizde şüphe olmasın kullanın
Kahvesever12 Yodik merhaba benim de idrar yolu enfeksiyonum var acil ilaç arıyorum sabah akşam mı kullanıyorsunuz acaba
gizzzy35 Kahvesever12 Doktorunuza gidin mutlaka ama bu ilaç tek kullanımlık saşe suya karıştırıp içiliyor
Yodik Kahvesever12 kesinlikle doktorunuza gitmelisiniz bence danışmadan hiçbir ilaç kullanmayınız bana önerilen ve iyi gelen ilaç sizin için doğru ve güvenilir olmayabilir