Meraklianne74 Merhaba uygun fiyatlı hafif, kolay katlanabilir yenidoğandan 3 yaşa kadar kullanabilen araba önerisi olanlar yazabilir mi?
Minikfasulyem_1 Meraklianne74 kraft kenya aldım bende henüz kullanmadım evet kabin boylara göre ağır bir araba ama çok sağlam ve bebek için konforlu olduğunu düşünüyorum
Ayse0575 Meraklianne74 bagi neo2 aldım hamileyken bile kaldırdım gayet rahatlıkla ve az yer kaplıyor. Kraft Kenya ile arasında kalmıştım Kraft Kenya ağır geldi ve biraz daha yer kaplıyor
Simsimsimm Travel sistem ilk 3-4 ay çok iyi oluyor ama sonrası eziyet.Kabin boy alıp varsa yakınınızdan birinden 3 ay traveli ödünç alın 😂 ben öyle yaptım
Minikfasulyem_1 myavocado ne kadar süredir kullanıyorsunuz bende aynısından aldım bazen ağırlığı beni endişeye düşürüyor ama çokta sağlam ve bebiş için konforlu bir araba henüz kullanmak nasip olmadı tabii
Mavipatik Elele baby nin arabalarına bakabilirsiniz kendi sitesinde uygun fiyatları. Kabin boyda var araştırın derim 🌸
myavocado Minikfasulyem_1 3,5 aydır 😂 çok ağır gelmiyor bana ya tek başıma rahat kaldırıp indiriyorum, açılıp kapanması pratik geliyor, biz tabi daha puseti ile kullanıyoruz, inşallah kendi koltuğuna geçince de memjun oluruz
Minikfasulyem_1 myavocado puseti takılıyken katlı halde biraz ağır geldi ama pişman değilim bebeğim için güzel araba seçtiğimi düşünüyorum 😂
myavocado Minikfasulyem_1 puseti ayırıp katliyorum ben, genelde arabayı sağa nce indiriyorum aciyorum, sonra puset ile bebeği indirip takıyorum. Eve çıkarken de aynı şekilde bebeği önden çıkarıp sonra inip arabayı alıyorum.
Minikfasulyem_1 myavocado bir önceki yorumda puseti demişim diğer büyük oturma ünitesinden bahsediyordum pardon yanlış olmuş pusetle katlanmıyor ki zaten 😂
myavocado Minikfasulyem_1 sdjdjdjd ben de puset ile nasıl katlanır diye düşündüm de ben bilemiyorum herhalde dedim. Biz daha oturmalı moda geçmedik tabii inşallah çok zorlamaz o zaman