Aynı şeyi yaşıyoruz sizinle benim de bebeğim ters ve hareketleri aşağıda doktorum hareketlerini hissettiğin sürece hiçbir sıkıntı yok o kendine yer açmaya çalışıyor dedi birde benim plesantam da aşağı yerleşimli bir tarafa toplanıyor çok sıkıntı ama yapabileceğimiz bişey yok malesef