Melikekrky bebeğim kolik değildi ama ilk 50 gün dediğiniz şekilde çok gaz sancısı, uykusuz geceler yaşadık, şükürler olsun 50 günden sonra hafifledi. 3 ay süren, 6 ay süren de oluyor, inşallah sizin de çabucak geçer. Bize gaz için iyi gelen şeyler şöyleydi,belki işinize yarar, Siz yediklerinize dikkat edin, kimyon çayı tüketin, bebeğin özellikle ayaklarını sıcak tutun, beline sıcak havlu veya kiraz cekirdekli kemer takın, clinikids diye bir masaj yağı kullandım ben gün içinde, gaz sıkışmasını beklemeden ayak altlarını bu yağ ile ovdum, karnına i love you gaz masajı yaptım, youtubda var videoları masajın, probiyotik kullandık bebeğe Dr önerisi ile, beyaz gürültü sakinlestiriyordu, mama kullaniyorsanız gaz için olanlardan kullanın hipp combiotic tavsiye ederim aklıma gelenler bunlar. İnşallah çabuk biter gazlı bebek çok zor