Yarenn24 Şu algıyı düzeltmek lazım devlette çalışan sağlıkçılar o bebeği özellere sevk ettiler. Özeldekilere birden gelmedi yani o hastalar. Tek suçlu özeller değil. Doğum içinde imkanım olduğu sürece devlette yapmam. Eş gece yanında kalamıyor, bebeği görmeye bile ya izin veriliyor ya da verilmiyor. Arkadaşım orada yaptı geçen sene. Her zaman farklı doktora denk geldi zaten, istediği doktorla sezeryanda giremedi.