Nrgl58 Merhaba 11+1 de ikili tarama için dr gittim. Bebeğin çok küçük pozisyon alamıyorum dedi. Haftaya şeker yüklemesi ve aspirin başlatacak duruma göre daha önce böyle durumla karşılaşan oldu mu