Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı adetin 3. Günü bugün verdim bu hormonu doktorum bir sorun olmadığını söyledi rahim filmi öneriyorum dedi birde letu verdi bana 5 gün içecegim şimdi bu ilacın yan etkileri var mı bu ilacı kullanip yumurtasi büyüyen kendiliğinden çatlayan oldu mu iğnesiz bilenler yada bu ilacı kullananlar yazabilir mi
FSH 9
E2 34
Prolaktin 18
Lh 10
Serbest t3 5.7 bu yüksek
T4 1.7