Aysezey 1 bardak su içsem max 15 dk sonra afedersiniz tuvalete gidiyorum.gecedeben az 4-5 de defa .Bu normal mi ? 16 haftalık hamileym… Enfeksiyon falan olunca böyle mi olur ki
3minnosanasii Aysezey normal canım ama yine de sağlık ocağında ki tahlil yaptır enfeksiyon varsa da ilaç yazarlar zaten
MinikBrokoli Gün içinde bende çok su içince hemen çıkıyorum , gece uyumaya yakın su tüketimini azaltınca, gece çıkmadım
patili_kiz90 Bende aynıyım 10-15 dk bir tuvalete gidiyorum yemek kaşığı kadar bir şey geliyor ama nasıl rahatsız ediyor. Normalde su içen biri hiç değildim o yüzden bünyede alışkın değil tabi. Enfeksiyon olsa idrar yaparken yanma vs olur endişelenmeyin
xJade Aysezey 1 bardak su içsem uyumadan önce sanki bir damacana içmişim gibi tuvaletim geliyor 😃 Birde enfeksiyon olsa yanma olur demişler ama bazen belirti vermiyor. 5-6 aylıkken hiç bir belirtim yoktu ama enfeksiyon çıkmıştı. Çok tuvalete çıkmanız normal ama yinede tahlil verin içiniz rahat olsun. Bebek yuzunden mi çıkıyorsunuz enfeksiyon yüzünden mi anlarsiniz o zaman. 🌸