Ssdg yaaa🥹progestabı kestikten sonra olduysa bi danışın doktorunuza ama çok sıkıntılı bişey olduğunu sanmıyorum. Ben de üç hafta önce kestim plasentam aşağıdaydı, bi sabah uyandım tam eahim kısmımda aşağı doğru ağrı oldu. O gün bütün gün yattım ayaklarımı biraz yüksekçe koyup geçti çok şükür. Siz de bir iki gün bol istirahat edin