CansuBeslan İyi akşamlar kızlar, doktorum bu ay yumurtanın çatlamadığını, gebeliğin bu aydan geçtiğini söyledi. Ama adetim 4 gün gecikti test negatif sebebi ne olabilir böyle bi durum yaşayan var mı
Tbsra95 CansuBeslan kaynat kırmızı soğan daha iyi olur hatta içine çubuk tarçın koy kokuyu alır tarçın cok faydalı rahime hatta adet olsan bile devam et rahimi temizliyo sabah akşam iç tabi kesin hamile değilsen cunkü hamile isen bu tarif bebek düşürür ama değilsen cok güzel adeti getirir baya rahimin temizlenir
Melikesu @CansuBeslan @Tbsra95 Kızlar benimde adetim 1 gün gecikti. 2 gün önce test verdim ama 2 ydi değer. Hiç gecikmezdim normalde. Beta da düşük.sadece göğüs hassasiyetim var. Sizce yükselir mi beta?
Ayseyavuz Kizlar gecikmemin 6. Günü ve testm negatif ama şöyle bı drumda var ki yumurtlamam 22 i idi benmde kafam karisik