Sezeryan 2. Doğumum biri özel biri devlette oldu ikisi de bir birinden çok farklıydı sabah 11 de bebişim kollarimdaydi🥹 çok endişelerim vardı ilk kızıma haksızlık yapiyormuşum bebeğe alışamam diye düşünüp ağlıyordum süpriz bebegim ta ki aglayana kdr ağlamasını duyunca koklayıp emzirince dedim iyiki olmuş🥹🥹 2. Kez aynı duygulari yaşatan Rabbime hamd olsun darısı isteyen bekleyen anneler 🤲❤️🥰