Ummhnona Merhaba anneler 15+6 haftalığız ama hiç belirtim yok ilk başta çok az bir bulantım oldu ama şimdi hiç belirtim yok açıkçası korkuyorum kızım iyi mi dwgil mi diye aklım hep orda sizde yaşadınız mı böyle bir durum
Busra_karsu Ummhnona evet canım bulunduğun haftalar gebeliğin tatil zamanları gibi. Birşey 😅 20 haftadan sonra hareketleniyorlar
Ebruktk Ummhnona Haftalara kadar bende öyleydim canım sonradan zaten ağırlık çöküyo hareketlilik başlıyor
Ummhnona Busra_karsu kötü biseymis ya içim resmen korku dolu hareket etse içim rahatlasa diyorum son zamanlar hareketten uyuyamicam sanırım nasıl bir çelişki anlamadım 😄
Ummhnona Ebruktk Allah korusun bişey mi pldu diye düşünüyorum delircem 😄😅 teşekkür ederim biraz olsun rahatladım 😄