Esmerr_99 merhaba ben 😂 geçmiyorrrrduuuu bende tam 10 hafta. Bugün yalvararak başka ilaç istedim dr dan Onzyd 4 mg yazdı. Ama çok mecbur kalmadıkca içme kimyasal içeren bir ilaç maksimum günde iki tane içebilirsin dedi. Ablamın tavsiyeside yarım saatte bir minikte olsa bir ceviz bir kraker bişey yiceksin dedi. Kahvaltıdan sonra öğlen yemeğine kadar. Öğlen yemeğinden akşama kadar yarım saat max asla açlık hissetmiceksin dedi. Bide ben bitkisel yurt dışı ğrünü mide asiti dengeleyici içiyorum ALLAH AMERİKALILARDAN RAZI OLSUN 😂 oda bulabtımı hafifletti. Prilam asla bi işe yaramıyo gece 12 de 2 tane içip yatıyorum 4 e kadar ağlıyorum