Elaipekduru 2 yıl önce Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım normalde polikliniklerde eşi alana almıyorlar gece acilden girdiğimde de eşimi içeri almadılar komplikasyonlu olaylar yaşadım ailem uzaktaydı eşimden başka kimsem yoktu ilk gün 2 kişilik odadaydım ama yan yatak boştu tek kişilik oda boşalır boşalmaz beni oraya aldılar sonrasında yatışım uzadı yaklaşık 40 gün yattım genelde 1 gün eşim 1 gün annem kaldı serviste benden başka erkek refakatçisi olan yoktu ama eşim odadan çıkmadı pek ortalıkta dolanmadı kimse de bir şey demedi