Ben tam da o haftalarda yaşadım sol kalçama direkt kramp giriyordu bacağıma vuruyordu hiç geçmeyecek sandım magnezyum verdi doktorum onu içtim bir de günde 1 maden suyu içiyorum ondan mı yoksa dönemsel mi oldu bilmiyorum geçti. Şuan 15 haftalığım çok nadir oluyor ama 7 8 9 da çok çok oluyordu hep böyle mi gidecek diye üzülüyodum siyatik Dalan diye okudum korkuttum kendimi