Mom6535 Gokcenur1919 ben dokuz ay boyunca içtim doktorum abartmayacak kadar içebilirsin dedi ben günde bir kere içiyordum
Kubra0021 Gokcenur1919 beklemek ne zormuş yazmışsın bende evet öyle yazdım yani beklemek zor gerçekten
Mom6535 Gokcenur1919 ben kahve bagımlısıyım diyebiliriz yani günde normalde 4 çay bardağıyla kahve içerim bana dediler kızın kara kuru çıkacak ay gibi parlıyordu bembeyazdı doğduğunda valla 😂hergün de içtim