Benek123 yani bazen strese bağlı bazen mevsim geçişlerinde bu tarz şeyler olabiliyor dedi. Regli oldum iğneden sonra reglinin 3. Günü çağırdı hırmon testi vs yapıldı.hormon verdi direk vajinadan alınan bi hormon ben satın aldım ama eve gelip araştırdım zaten normal değerlerde olan hormonlarıma takviye yapmayı gereksiz buldum.İğne (ÇOK ACITAN) bir iğne. Yani yaparken acımıyo ama sonra 15 gün yürüyemedim resmen.hemen regl oldum. Korkmayın. Bi doktorunuza görünün kistler vs ne durumda.