Birinci trimesterde de bulantım hiç olmadı, ikincide de yok ama tiksinme var bide aşırı baş ağrısı geçmiyor.
Erkek istiyor diye çocuk yapılmaz, çocuk yapma kararı kadına ait olmalı. Benim zaten öyleydi. Çünkü sadece parol içebiliyorum ve asla etki etmiyor.