Bugün doktor kontrolüm vardı. Plasenta kanaması olmuş ve şu an durmuş ama suyun içinde 5 cm kadar bi pıhtı oluşmuş. Doktorum perinatoloji görsün dedi, sebebini veya doğum için tehlikesi olup olmadığını kestiremedi. Dışarı çıkan bi kanamam hiç olmadı. Neden olur ki bu???