ilayda_96 Öyle de olabilir Ewet ama hani arkadaşların dediği gibi önüne isim koyarsak neden olmasın😊 Çünkü bu isimlerden koyan çok insan war. Mesela benim arkadaşımın oğlunun ismi Muhammed Yasin, baktığımızda ewet çok ağır bir isim. Ve Muhammed isminin de koyulmaması gerekiyor. Ama arkadaşım hamileyken henüz cinsiyeti bile bilmezken sürekli olarak rüyasında oğlunun olacağını we ismini Muhammed Yasin koyacağı söylenmiş. Kayınvalidesi yanlış hatırlamıyorsam hocaya filan sormuş galiba hoca da koyabilir sakıncası yok filan demişti die hatırlıyorum.