Mizgin2020 yaşadığınız kötü tecrübeleri bu gibi şeyler yaşayanlarin başlığında yazın bence, evet herkes kendi yaşadığı acıyı bilir ben iki buçuk yıllık evliyim 9. Haftada ilk kürtajımı oldum, sonraki hamileliğimde 27. Haftada ölü doğum yaptım, psikolojik olarak çöktüm değerlerim çok kötü oldu 8 ay gebelik olmadı, herşey etkilerdi beni kötü yorumlarin etkisinde kalırdım şimdi artık takmamaya çalışıyorum sadece hayalimizi yaşadığımız ana odaklanıyorum, sizin şahsınıza da kötü bişey demedim herkes bir değil demek istedim