Kızlar bebeğim 9 aylık ve 3 aylık hamileyim. Emzirmeyi kesmek istemiyorum. Sütüm azalmasın diye neler yapılırım. Bebeğim şuan emiyo çok şükür tadı ne zaman değişir acaba? Bıraksa şimdiye bırakır mıydı? Doktora gittim bugün 2. Bebek iyi durumda çok şükür bi sıktıntı yok. Tavsiyelerinize ihtiyacım var😍