yeni_anne2 Kızlarrr benim çok fazla karama olmuş yanii kapkara gibiye yakın resmen😂 karama normal mi bu kadar 🤭
yeni_anne2 xJade simsiyah diyebilirim yani o derece 🤭😂 ben hep pes pembeye alıştığım için gerçekten kötü görünüyor