Brglyksk_ gecmiş olsun öncelikle üzücü bir durum olmus..Ben de dondurulmus embriyo transferi oldum 7.günüm bugün pazartesi kan vericem.. Yani süreç derken eğer rahiminde bi sıkıntı yoksa doktorun direk tedaviye başlar ama herkesin tedavisi farklı oluyo ki doktorlarda öyle söylüyo zaten işte rahimi destekleyici vücudu destekleyici iğneler ilaçlar kullanılıyo rahim kalınlıgı doktora göre istenilen kalınlıga ulaştığında sanırım Buda adetinin 18.günü 21.günü arasında bi gün oluyo transferini oluyosun böyle yani