isimsiz19 Arkadaşlar merhaba öncelikle diğer postlarımdan biliyorsunuz ben kürtaj olucam bebek yok ama ve duyduğuma göre şaafi mezhebine bebek olsada olmasada lohusa sayılılıyormuşuz doğruluğunu merak ettim açıkçası. Bilen var mı bilgi verirse çok sevinirim
Nazli_3009 isimsiz19 bende Şafii’yim ve evet şafiilerde lohusa sayılıyormuş ancak hanifilerde organların oluşması kalbinin atması ve sonrası olan kürtaj lohusa oluyormuş. Bende 43 gün önce kürtaj oldum lohusa olduğumu söylediler