busrax_ 20 haftalarda aşırı sancıyla tekrardan kontrole gittim plasentada kalma birikmesi olmuş tekrardan progestan’a başladım 34 haftada aşırı kasılma ile doktora gittim doğum sancıları başlamış dedi Progestan iğne 20 dakika arayla nickart ve tekrardan Progestan vajinal yoldan fitil kullanmaya başladım 35 haftada gebelik kolastazı oldu doktor 37.haftada bu bebeği doğurtmamız lazım dedi bebeğim 36+6′da 9,5 santim açıklığım olmasına rağmen kemiğe takılıp gelemedi ve zorunlu sezeryan oldum. 😊