Iraz benimde öyleydi canım rahmim çok ağrıyordu 23+2 yiz bir hafta önce doktoruma yazmıştım gelmemı söyledi yürüyemıyordum bı anaormallik hissediyordum ama kötü düşünmemeye çalıştım karnımdan gorunmedi ama vajinal baktı ağrı normal değil diye öyle muayene etti enfeksiyon varmış fitil Progeston verdi enfeksiyon ilacı verdi 1 hafta kullanmam için cumartesi gıdıyorum kontrole tekrar ihmal etme geçmeyen ağrıysa mutlaka doktorauna git.