cerenyum 20+ 5 günlüğüm kızlar. Göbek deliğimde ağrı var ve geçmiyor. Sanki içerden çekiliyormuş gibi? Böyle bi durum yaşayan var mı?
kizbebekannesii cerenyum brnim de benzer ağrı vardı yırtılır gibi acır gibi. Doktorum rahim büyüyor normal dedi sorduğumda.
BirsenT Bende de var o ağrı ve korktum doktora gittim ultrasona soktu bebek iyi dedi neden agrıdığını ise söylemeden yatış dedi hiç ilgili değildi doktor neden olabileceğini söylemedi bende biraz tırstım yatmadım hastanede evde uzanıyorum 😕
cerenyum BirsenT Doktorumla görüştüm o da olabilir gerilmeye bağlı dedi. Düzenli aralıklar ile kasılma olursa gel dedi. O ne demekse🙄
kizbebekannesii cerenyum kasılma dediği sertleşip gevşemesi ama mesela benim yaşadığım o değil hani etim çürümüş bi yere carpmışım gibi bi acı ve bazen de iğne batması o yğzden doktorum normal dedi yoksa benimki de kasılma olursa gel diyor
Elifn kizbebekannesii benimde çevresi morarmış gibi ağrıyor özellikle elleyince,bi sorun çıkmadı sizde değil mi?
kizbebekannesii Elifn doktoruma telefonla sordum cok normal korkma rahim büyüdüğü için dedi 23+3 benim. Zaten doktorım kanama ve kasılma dısındaki seyleri takma diyor bu haftadan sonra artık.
cansumutluasyaaa Ağrıdan iki kez nst ye bağlandım ama tabiki bebeklik bı durum değilmiş olursa tekrar hiç beklemeden gel dediler bide idrar temizleyici yazdılar