Boya hakkında bişey diyemem en doğrusunu doktorunuz söyler ama saç kesilir tabii ki. Ortalıkta saçma sapan hurafeler var yok bebeğin ömrü kısalır bilmem ne falan diye, özellikle fetvalardan araştırdım böyle bişey yok. Nasıl eahat edecekseniz öyle kestirin🩷 ben küt kestirdim rahatladım