Ben isteyerek sezaryen olacağım. Normal doğumdaki o alttan dikiş ve kesi bana daha korkutucu geliyor. Yani tuvalete gitmek sorun. Sürekli temiz tutmak lazım e vajina zaten nemli bir yapı kuru da kalmaz enfeksiyona daha açık daha korkutucu geliyor. Normalde yapan 10 gün oturamıyor sezaryen de yapan 10 gün düzgün oturup kalkamıyor