Arkadaşlar ben 37+0 haftalık gebeyim erkek bebeğim yüzümde felan hiç lekelenme is felan olmadı ama benım koltuk altım bembeyazdı kesinlikle kararma yoktu özel bölgemde öyle ama şu an koltuk altım ve özel bölgem baya karardı lekelenmem çok kuaföre Agdaya gitmeye utanıyorum onun dışında hala çatı muayenesi olmadm ondanda utanıyorum nasıl olcak çok kötü duruyor benle aynı durumu yaşayanlar ne yapabiliriz doğumdan sonra geçer mı önerdiginiz krem vs var mı eşimde askeri personel gelırse felan öyle görsün de istemiyorum heellpppppp😒