Merhabalar , çok arafta kaldığım için buraya yazmak istedim. Hamilelikten önce düzenli lazer epilasyona gidiyordum fakat hamilelik başlayınca bıraktım. Vücudum işlem gördüğü için jilet vs kullanmak istemiyorum. Sizce lazere gitmemin bir mahsuru var mı ? Ya da tüylerin kısaltılması için ne kullanabilirimmm destek olun 🥹🥹