38+3 oluyorum ve kızımı kucağıma alıyorum sonunda bende🙏🏻 7 sene önce oğlum da sezaryen ile dünyaya geldiği için bu da mecburi sezaryen olacak. Bol dua beklerim sizlerden. Bende anne olmak isteyenlere, bebeğini bekleyen tüm annelere dualarımı eksik etmeyeceğim🙏🏻🙏🏻 Epidural olmak istiyorum lütfen bana pozitif şeyler söyleyin de panik olmayayım korkmayayım🙈🙈🙈