Gamze_gamze kim ne derse desin olcağın önüne geçilmiyor ben bunu anladım ilk doğumumda, her sey yolundaydi bebeğimin keyfi yerindeydi 40 haftalik olmuştum gelmesini bekliyordum ama 40+2 kontrolümde doktor öyle bir korkuttu ki kaka yutacak nasıl riske atıyorsun, git yogun bakımı gez çoğu bebek kaka yuttuğu için orda falan diye bende acil sezaryene girdim, simdi ikinci gebeliğim ssvd yapmak için sürekli rüyamda görüyorum, normal doğum hep içimde kaldı, şimdiki aklim olsa, sürekli takipte olup geleceği ana kadar beklerdim, ters olsa bile dönme ihtimali yok mu, o ihtimal için beklerdim