Femay Susamommysi kızzz daha ne istiyorsun bi maşallah 🧿 diyeyim sana. Karnın 12-16.haftadan sonra çıkmaya başlıyor genelde
Deleted33000 Susamommysi sen belirti yok diye kafaya takiyon bacım olmadigina şükret bence bende 9+6yim fazla belirti yaşıyorum ne ararsan var tiksinme kusma iştahsızlık haftalardır süren lekelenme aşırı uyku hali kilo verme daha sayım mi😅😅😂😂😂😂
Susamommysi Deleted33000 burada pat diye doktora gidilmiyor ondan korkuyorum ama bende de sürekli uyku var hep uyuyorum