Ben kist sebebiyle bi üç ay kullanmıştım. İlaç bitikten sonra bir hafta içmedim o bir hafta içerisinde reglim başladı, reglim bitmese bile 8. gün muhakkak ilaca tekrar başlamam gerektiğini söylemişti doktor o şekilde kullandım. İlaç bitince bir iki gün içinde reglim geliyordu.