Merhabalar, 20 haftalığız şu an son kontrolde bebeğimin elinin birini açmadığını gördük doktor belirli gün ve aralıklarla 5 6 defa baktı ama bi türlü açmadı. Şüphelendi parmağı felan olmayabilir diye. Böyle bir durumla karşılaşanlar var mı acaba yardımcı olur musunuz 🥺