Merhaba arkadaşlar 🤍 iyi ki buraya kayıt oldum ve çok yardımcı oluyorsunuz 🎀 Arkadaşlar ben çok erken hissettim gebeliğimi 27 kasım betam 30,69 1 inde ise 346,31 çıktı ayın 29 unda inde kan aktı kırmızı bir aşık kadar (mideniz bulanmaz umarım nasıl tarif edeceğim bilemedim) sonra kahverengi lekeler oldu iki gün boyunca bende 1inde hemen beta verdim. Sonra yükselince sevindim istediğim doktor olsun istediğim için ve yerleşmeye benzettiğim için acile gitmedim
Bugün ilk randevuya gittim ve 5+3 olduğunu öğrendim ama tarihi değiştireceğini söyledi doktorum çünkü yumurtlama hesabı yaptı ve bir hafta geç döllenme olduğunu söyledi birde normalde kanama alanıma baktırmak için ultrasona girdim ama doktor keseyi başında göremeyeceğimizi söylesede minik bir oluşum farketti keseye benziyor pazartesi tekrar gel dedi beni gibi 4+3 ken kesesi böyle 2.7 cm gören var mı bu kese bozuk ya da sağlıklı duruyor mu doktor keseye benziyor bunun fotoğrafını çekeceğim ama yinede emin değilim dedi bakar mısınız aceba bende sağlıklı kese şekline benzettim ama bilemedim var mı benim gibi olan sizce pazartesi büyümüş olur mu geç döllenme anneleri yada bilgisi olan var mı🤍
<a href=“https://hizliresim.com/55x1tf8"><img src=“https://i.hizliresim.com/55x1tf8.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>
<a href=“https://hizliresim.com/55x1tf8"><img src=“https://i.hizliresim.com/55x1tf8.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>

En minik olan yuvarlak