emltn 8 ay kısa bir süre yani neden böyle triplere girip hem kendini hem eşini zora sokuyorsun bilmiyorum eğer ortada bir sorun yoksa muhtemelen stresten olmuyordur yani kendi kendine kötülük yapıyorsun insanlar senelerce uğraşıyor sizin şu yazdiklarinizi yazmıyor daha yolun başındasin sakın olmakta fayda var benim ilk bebeğim tüp bebekti 2. Kendiliğinden oldu hemde 3 ay sonra yani ne zaman aklımdan çocuğu çıkardım o zaman oldu. Şimdi daha 8 ay olusken yaptığın bu stres bu baskı eşinide etkiliyor emin ol biraz zaman sonra evliliğinde etkileyecek hemde boş yere