Ya kızlar ben bugün sağlık kabininde beta HCG verdim adetimin üzerinden 1 hafta geçti ve aradım sonuç pozitif görünüyor dedi ama sonucu söylemedi dedi ki pazartesi veya salı günü gidip kan ver sağlık ocağında dedi başına gelen var mı? Çok istiyorum sizce var mıdır 🥹🥹 bir oncekinde post açtım silindi galiba