Merhaba kızlar ikinci normal doğumum oldugu için kolay olacağını biliyordum ama bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim 😅 geçen hafta perşembe günü çatı muayenesi oldum üzerine 3 gün bayunca az az nişanım geldi pazar günü akşam 7 gibi hafif adet sancısı gibi düzenli olmayan sancılarım geldi ama ben bu sancı ile doğurmam daha bikac gün beklerim diyordum yine ne olur ne olmaz diye duşa girdim çıktığımda sıcak suyun mu etkisi oldu gündüz yaptığım yürüyüşün mü bilmiyorum sızıntı şeklinde iki defa suyum geldi hemen kayın validemi eve çağırıp eşimle hastaneye gittik 3,5 santim açıklığım vardı yatış verdiler ama bende hala tık yok ebe geldi kalan suyumu boşalttı ve ardından aniden gelen şiddetli sancılar hemen doktoruma haber verdiler ard arda gelen 5-6 şiddetli sancidan sonra ıkınma isteği geldi doguruyorum diyorum ebe dur daha doktor gelmedi diyor doğumhaneye zor yetistirdiler çatıya çıktım bir ikinmada ebe kızımı kucağıma verdi doktor geldiğinde bebeğim doğmuştu o da çok şaşırdı ben de dikişim falan yapıldı şimdi evde kızım ve oğlumlayim Rabbim herkese böyle kolay doğum nasip etsin 🥰