Yusufrony Evet sonunda banada nasip oldu Salı’dan beri çok kasılmalarım vardı sürekli karnım sertleşıyordu ama daha 38 hafta oldum için çık kafama takmadım perşembe çuçuklarımla alışveriş merkeze gittım orda her yarım saat sanci giriyordu eve zor attım kendime neyse eve duş alıp eşim geldi yemek yedik çay içtık oğlumu yatırdım 23 gibi gittım uzanmaya bellim 10 dk geçtı baktım birşey akıyor çok değil dedim bir kalkayım bakayım bir kalktım suyum geldi 38.4 gününde duşa girdım giyındık doktorumu aradık hastaneye gidin demiş sabaha kadar beklicez ama o sırada sancim yok sadece karnım sert olmuş beyse hastaneye gittık ebe baktı açlık YÖK kafası de çok yukardaymış beklicez neye odaya gençtik eşim odayı süslemeye başladı bende bir heyecan korku ama suyum hala gelıyor sanci yok nst bağladılar herşeye yoluna benim 3. Bebeğim bu ilk normal Doğum yaptım kızımla ikinci kordon bağlandı diye mecbur sezaryen oldum ve bunu normal denemek istedim için doktorumla danışarak 40 hafta kadar beklicez demiş kendilinden gelirse herşeye yolunda olursa olur demiş otuzdan suni sanci verilmedi bana rahim dikişli oldu için patlamasın neyse sabaha kadar sanci çektım ama maalesef açilma sıfır oldu için sabah doktor geldi sezaryen karar verdık ben normalde ikinci oğlumla spinal oldum gene olmak isterdim ama eşim izin vermemiş çünkü bir yıl sırt ağrı çektım ve migrenim oldu için doktorum genel ile ol demiş ikisinde fark olan bebeğe görmek ve ağrı bir kaç saat sonra hissetmek başka birşey YÖK ben 7:40 amelıyata almışlar beni 8:11 oğulum dünya geldi bende 9::30 gibi odaya almışlar uyandığımda ağrılarım vardı tabiki ama ilk sorum oğlum nerde oğlum iyimı hemen getirin odaya geldim 10 dk sonra getirmişler ve herşeye unutuldu 3. Kez anne oldum ve bu duygu ilki gibi .14 sontayı çikartmışlar işte antibiyotik ağrı kesici derken 15 ayağa kalktım ve bidaha yatmadım nöbetçi doktor geliyordu hasta kim soruyordu çünkü gayet iyiydim gazı 4 gece gibi çikartım sonra tam rahatladım şimdi evdeyım uykusuz geceler başladı ama meleğim yanımda sağıklq aldım kucağima gebelikte kan sulandırıcı iğne kullandım coraspirin pihtlaşma oldu için 32 haftada bıraktırdı doktor kızlar söylemek istedığim şey korkmayın be normal Doğum nede sezaryenden Allah size nasıl yazdıysa öyle gelir meleğiniz Allah herkese kolay doğumlar nasip etsın . Bu arada Ermeni hastanede Doğum yaptım doktorum Ağavni tenzeli muhteşem bir doktor hastane personel bebek ebe Doğum ebe herşeye 10 numara🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Varol Yusufrony Allah anali babalı büyütmeyi nasip etsin 2 normal doğum yaptım bu bebegim ters duruyo 31 haftalik donmezse sezeryan olur herhalde 💙